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Tach auch

Aidan

Diener
Hallo ,

an alle die mich noch kennen mögen. :D
Hiermit möchte ich nach längerer Abwesenheit meine Rückkehr bekannt geben.
Ich freue mich schon drauf , meinen alten Weggefährten Ingame zu begegnen.

Euer Aidan
 

Votan

Knappe
Tach auch :)

Glaub das mit den Ingame treffen wird ziemlich schwierig, da ausser Leon und Asmo (glaube ich zumindest) niemand mehr Diab... äh UO spielt (oder besser das was von übrig geblieben ist)...

Ne Rückkehr bei mir ist eigentlich ausgeschlossen, es sei denn alle Änderungen werden rückgängig gemacht, die Skillgrenze wieder auf 100 gesetzt wird und Trammel abgeschafft wird :D

Oder besser... Trammel mit Felu Regeln :D *träum*

Kurz gesagt... Es gibt kein zurück :hmpf:
 

Zeratul

Ordersoldat
Hey Aidan! :)

Hast dich ja echt eine Ewigkeit nicht mehr gemeldet.
Habe dir viele ICQs geschickt, aber anscheinend hast du eine neue ICQ-Nummer oder hast das Programm vielleicht schon ganz abgesetzt?


Uns ingame zu treffen dürfte inzwischen schwieriger sein als dass wir uns im RL treffen :blinzel:.
Wie Votan schon sagte, AoS ist nix für den PvP.. deswegen haben wir das Spiel aufgegeben.
Viele Accounts sind verkauft, andere sind still gelegt.

Inzwischen spielen wir ein paar andere Spiele, wie zum Beispiel: Star Wars Galaxies, Shadowbane und Warcraft 3.
Asmodean hat zwar noch seinen UO Account, muss aber immer mit mir WC3 spielen :zunge:.

Die Gemeinschaft hier wird aber sicherlich noch lange stand halten.. Sniperman will uns ja auch eine neue Homepage, nur für diesen Zweck bauen =).



Ist auf jeden Fall schön mal wieder was von dir zu hören!
Magnum und Stanny Coon haben Seit AoS wieder mit Ultima Online angefangen.
Bully und Gimli hatten sich vor einigen Monaten auch mal wieder gemeldet, sind inzwischen aber in anderen Spielen unterwegs.


Bis denn
 

Aidan

Diener
Schade ,daß die meisten nich mehr da sind, war imma ne lustige Zeit. Ich kann mich erinnern als ich beim ersten Mal mit Sniper und den anderen auffer TH war , einfach ma so inne Truhe gegriffen und ein Vanq Longsword mit +15 Tac gegriffen, man haben die anderen gekotzt :D
Oder auch die üblen Geldbeschaffungs-Aktionen zum Kauf des BigTowers :cool: Den Dread Char vom Noble killen hab ich imma noch :D .
Ja Ja die gute alte Zeit .
 

Sniperman

Bürger
Hiho Aidan!

Jo die THs mit Red Santos waren schon immer das geilste, auch (oder vor allem deswegen) weil sie immer irgendwie in blankes CHAOS ausarteten :D

Wie die anderen bereits gesagt haben gibt es quasi niemanden mehr, der noch UO zockt hier, SWG is nicht jedermanns Sache und ansonsten kann man eigentlich nur schaun, was die Zukunft bringt (vielleicht wird WoW ja das auf was alle hoffen)

Ich shoot mich momentan durch die Welt der 3d shooter, muss aber sagen, dass da momentan auch nix weltbewegendes geht...

MfG,
 

Aidan

Diener
Jo die TH´'s waren immer voll der Brüller, Hide mich !! Hide mich!!
oder ahhhh Lagg ,Hilfe :D
Ich zocke meistens nebenbei noch ne Runde Mechwarrior-Multiplayer wenn ich ma Lust drauf habe.
Was issn WoW? Sacht mir garnix.
 

ScoobyDoo

Gildenmeister
jo, darkfall hört sich schon gut an mal sehen...
Weiss zufällig jemand wie UO seit Pub 19 ist, hört sich ja ziemlich Mage-freundlich an?

Being dismounted by a lance will no longer cause a target to take damage from falling.

1. Crafting changes
a. the exceptional bonus for non-runic crafted armor has been raised to 14 resistance points (instead of 6), bonuses for runic armor remain the same. This change was made so that crafted armor can give very significant resistance values, with the tradeoff obviously being that these armor pieces don't have other magical properties.

b. the exceptional bonus for non-runic crafted weapons has been raised to 40% damage increase (instead of 20%), bonuses for runic weapons remains the same. The tradeoff here is the same as above, these weapons aren't able to get any of the other magical properties.

2. Pet improvements
a. Pet skill loss has been reduced to .1 skill point per death. There is no longer a larger penalty when a non-owner resurrects the pet.

b. The time required to heal a pet with bandages has been reduced by 2 seconds, to a minimum of 2 total seconds.

3. Magery spell damage improvements

a. The base damage for most mid to high circle direct damage spells has been increased by 1 to 3 points.

b. Intelligence now gives players (and only players) a percent damage bonus to their spells equal to Int/10 (versus any target, player or non-player).

These changes give a player with 120 eval and 120 intelligence (with no inscription or damage bonus items) the ability to average 26 damage with an ebolt vs a 60 energy resist target. Under the current rules (pre pub19), this player would deal an average of about 22 damage under the same circumstances.

As an additional example, a pub 19 player with 120 eval, 100 inscribe, and 120 int would deal an average of 28 damage per energy bolt versus a 60 energy resist target.

4. Pain spike damage reduction.

The pain spike spell will now deal 12 less damage then it previously dealt when cast against other players (it will remain the same versus non-players). The formula versus players is now...

damage = (caster spiritspeak skill - target resisting spells skill)/100 + 18

Versus non-players the formula continues to be...

damage = (caster spiritspeak skill - target resisting spells skill)/100 + 30

5. Double-strike changes.
a. The bug that causes the second swing to always hit has been fixed. Using this ability will always cause two swings, but the second swing can now miss as was originally intended (this ability was not meant to be conceptually equivalent to "double damage").

b. Attempting a double-strike will give the attacker a -10% damage modifier for the duration of those swings.

6. Special move mana cost changes.
a. The whirlwind mana cost has been lowered to 15.
b. The moving shot mana cost has been lowered to 15.
c. The infecting blow mana cost has been lowered to 15.
d. The shadowstrike mana cost has been lowered to 20.
e. The crushing blow mana cost has been lowered to 25.
f. The concussion blow mana cost has been lowered to 25.

7. A bug causing the "hit chance increase" and "defense chance increase" properties to be overpowering has been fixed.

These properties now modify the percent chance to hit or miss by a percentage, rather then modifying the percentage by a flat amount.

For example, if your base chance be hit by an opponent is 50% due to equal weapon skill values, and you have a total "defense chance increase" value of 40%, their chance to hit you will be 30% (40 percent *of* 50), rather then 10% (50 - 40). Note that this property's usefulness is now directly proportional to the user's skill with the weapon.

8. Stealth improvements
a. The number of steps a player can take from one successful use of the stealth skill has been doubled (ie. 20 steps at 100.0 stealth instead of 10).

b. Only the detect hidden skill is used to determine a chance to passively reveal an approaching stealther, intelligence is no longer used for this equation.

9. The quality of magic items found in level 4 and 5 treasure chests has been improved.
 
Jo, is ziemlich mage freundlich atm. Aber ich war jetzt auch schon länger nicht mehr ingame... hatte nur so 4-5 duelle seit p19.
 
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